LonelyMan Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Trenger ingen himmelpappa, klarer meg uten. Så nei takk. Vi deler alle sammen akkurat det samme, vi lever alle uten Gud. Noen tror på han andre ikke, men vi lever alle uten han og vi klarer oss alle uten han. Det er en kjent misforståelse at noen mennesker tror de klarer seg uten han, men glemmer at vi alle lever uten han. 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Er det noen grunn til at vi skal ta deg seriøst LonelyMan? Hvordan tror du at du blir oppfattet? For meg fremstår du som en religiøs skrulling. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Liker tanken på å ikke være redd, da det ofte er frykt som står mellom meg og mine mål. Om noen ikke er redd på grunn av herren er det bare bra . 2 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Do not oppress an alien; you yourselves know how it feels to be aliens, because you were aliens in Egypt. Exodus 23 3 Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ikke vær redd, vær beredt! 2 Lenke til kommentar
O3K Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Do not oppress an alien; you yourselves know how it feels to be aliens, because you were aliens in Egypt. Dette er ikke romvesen-tråden. 1 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Do not oppress an alien; you yourselves know how it feels to be aliens, because you were aliens in Egypt. Exodus 23 Just another lie, coz non of the claimed "slaves" in egypt was in egypt.... It just did not happened... 2 Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 hadde ei vennine som var svært kristen og hadde kreft. han hjalp ikke henne, hun døde. har sluttet å tro på gud etter det. Hvis er Gud er så allmektig og barmhjertig hvorfor dreper han og skader folk hver dag? Hvorfor lever så mange i fattigdom da ? Hvorfor har så mange kreft? har de syndet? liker ikke de mennskene? Men ka med naturkatastrofer? det kan vi ikke til selv. for eksempel kan vi se jordskjell på tven, der store bygninger detter sammen, og 100 nei 1000 - en vis blir drept. Har virkelig alle de mennskene syndet? kiss my ass, God. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Før media kom så hadde vi ikke disse problemene. Men fordi vi ser for mye på det så får vi følelsen at alt vi ser på TV skjer rett utenfor hjemmet vårt. Det som skjer er en akkumulering av alt som skjer i hele verden. For hver lille lokale gruppe er det ikke mye, det kan være mye noen ganger, men helhetlig har menneskene det godt på jorden. 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Du fremstår fortsatt som en radikal religiøs skrulling. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Okei jeg vet mange vil syns dette er morsomt og plage fyren, meg og Men vil jeg minne dere på at nesten alle her ble Konfirmert og vil dø i en kiste i kirken, Syns noen ganger folk bare vil plage kristendomen fordi de vil vere morsomme for andre, Men egentlig så syns jeg det er litt trøstende og ha noen med seg i livet, Jeg er ikke noen kristen mann men jeg liker kristne folk de har alltid vert så hjelpsomme og hyggelig der jeg er ifra at jeg er nesten litt kristen selv, En dag visst jeg sliter vil jeg gå til kirken for der vet jeg jeg vil ha noen og snakke med og få hjelp. Vil smarte kommentarer hjelpe deg resten av livet ? 1 Lenke til kommentar
mancoon Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=MeSSwKffj9o Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=MeSSwKffj9o http://www.youtube.com/watch?v=6mmskXXetcg http://www.youtube.com/watch?v=yPDW-Es-icI And vips så kom 9gag inn i bildet. Du er ikke morsom du bare hermer etter 1milliard folk på nettet Endret 30. juli 2012 av Realzi Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Do not oppress an alien; you yourselves know how it feels to be aliens, because you were aliens in Egypt. Dette er ikke romvesen-tråden. Du misforstår det engelske ordet "Alien". Det betyr ikke romvesen, det betyr fremmed. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Du fremstår fortsatt som en radikal religiøs skrulling. Ikke religiøs han er jo Alien Nut jobb 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Namecalling er ikke ok, uansett hvor fristet dere er. Et par innlegg er blitt borte. Reaksjoner på moderering skal skje på PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Før media kom så hadde vi ikke disse problemene. Men fordi vi ser for mye på det så får vi følelsen at alt vi ser på TV skjer rett utenfor hjemmet vårt. Det som skjer er en akkumulering av alt som skjer i hele verden. For hver lille lokale gruppe er det ikke mye, det kan være mye noen ganger, men helhetlig har menneskene det godt på jorden. Det var akkurat like mye vold og faanskap den gang som nå, mer faktisk. Men dette du sier her er det en del kristne som bygger sin endetid konklusjon på, de tror rett og slett at elendigheten er hundredobblet fordi de ikke skjønner det faktum at nyhetene kommer når de skjer over hele verden rett hjem i stua... Og derfor tror de at endetiden er nær.... BTW, har du noen bevis for at isrealittene var i egypt eller tror du bere blindt på løgnene bibelen serverer deg fordi du er kristen? 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) The world is so dangerous, that it is no reason to be frightened. Endret 31. juli 2012 av Kun10kr 1 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Før media kom så hadde vi ikke disse problemene. Men fordi vi ser for mye på det så får vi følelsen at alt vi ser på TV skjer rett utenfor hjemmet vårt. Det som skjer er en akkumulering av alt som skjer i hele verden. For hver lille lokale gruppe er det ikke mye, det kan være mye noen ganger, men helhetlig har menneskene det godt på jorden. Det var akkurat like mye vold og faanskap den gang som nå, mer faktisk. Men dette du sier her er det en del kristne som bygger sin endetid konklusjon på, de tror rett og slett at elendigheten er hundredobblet fordi de ikke skjønner det faktum at nyhetene kommer når de skjer over hele verden rett hjem i stua... Og derfor tror de at endetiden er nær.... BTW, har du noen bevis for at isrealittene var i egypt eller tror du bere blindt på løgnene bibelen serverer deg fordi du er kristen? Hva mener du med at bibelen lyver? Er bibelen en fakta bok eller en vitenskaps bok? Det fins ikke konsensus på hva bibelen belærer enda i dag. Om du ser på bibelen som en fakta bok, så kan du si at den lyver, men om du ser på den som hva den er, noe som enda studeres, så lyver den ikke. Kanskje handler dette bare om at du ikke vet hva bibelen er for noe. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 And vips så kom 9gag inn i bildet. Du er ikke morsom du bare hermer etter 1milliard folk på nettet 9gag hvor? Og jeg tror ikke akkurat dette var for å være morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå