SideburnsKongen Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Hei. Kjøpte meg ny bil for en måneds tid siden, og lurer på hvordan det er å bytte cd-spilleren. Kunne godt tenkt meg bluetooth, usb og aux på spilleren. Også ser det veldig nice ut med touchscreen spiller. Spørresmålet mitt er hvordan er det å bytte ut den orginale spilleren, med feks denne; http://www.netonnet....bt/168022.6086/ Hvordan er den å koble til, og får jeg beholde rattfunksjonen? Kjøper man bare et "kit" og kobler inn alle de orginale kablene inn i en adapter, så plugger det rett i spilleren? Volvo v70 2003 modell. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) finner ingen overganger som lar deg bruke rattfjernkontrollen i farta, men ta kontakt med transmedia.no, så får du svar på hva du trenger Endret 27. juli 2012 av cossiemk1 Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 finner ingen overganger som lar deg bruke rattfjernkontrollen i farta, men ta kontakt med transmedia.no, så får du svar på hva du trenger Det finnes. signalene fra ratt går oftest over can-bus og man får enheter som snapper opp signalene. hvordan det er å finne matchende spiller osv er en annen sak. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=129 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 finner ingen overganger som lar deg bruke rattfjernkontrollen i farta, men ta kontakt med transmedia.no, så får du svar på hva du trenger Det finnes. signalene fra ratt går oftest over can-bus og man får enheter som snapper opp signalene. hvordan det er å finne matchende spiller osv er en annen sak. Som jeg skrev, jeg fant ingen i farta, og bilradio"spesialisten" kommer jeg aldrig til å handle av selv, og jeg kommer ikke til å anbefale noen å handle der heller, derfor jeg skrev at han kunne kontakte transmedia, for det han ikke kan skaffe, det finnes ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå