Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Montering av dobbel-din spiller og rattkontroll.

Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte meg ny bil for en måneds tid siden, og lurer på hvordan det er å bytte cd-spilleren. Kunne godt tenkt meg bluetooth, usb og aux på spilleren. Også ser det veldig nice ut med touchscreen spiller. Spørresmålet mitt er hvordan er det å bytte ut den orginale spilleren, med feks denne;

http://www.netonnet....bt/168022.6086/

Hvordan er den å koble til, og får jeg beholde rattfunksjonen?

Kjøper man bare et "kit" og kobler inn alle de orginale kablene inn i en adapter, så plugger det rett i spilleren?

Volvo v70 2003 modell.

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

finner ingen overganger som lar deg bruke rattfjernkontrollen i farta, men ta kontakt med transmedia.no, så får du svar på hva du trenger ;)

Det finnes. signalene fra ratt går oftest over can-bus og man får enheter som snapper opp signalene. hvordan det er å finne matchende spiller osv er en annen sak.

Lenke til kommentar

finner ingen overganger som lar deg bruke rattfjernkontrollen i farta, men ta kontakt med transmedia.no, så får du svar på hva du trenger ;)

Det finnes. signalene fra ratt går oftest over can-bus og man får enheter som snapper opp signalene. hvordan det er å finne matchende spiller osv er en annen sak.

Som jeg skrev, jeg fant ingen i farta, og bilradio"spesialisten" kommer jeg aldrig til å handle av selv, og jeg kommer ikke til å anbefale noen å handle der heller, derfor jeg skrev at han kunne kontakte transmedia, for det han ikke kan skaffe, det finnes ikke ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...