Gå til innhold

Stasjonær 6-7K

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville gått den stasjonære over mini utgaven. Lettere å bygge på den senere hvis du skulle føle for det.

Den har også ivy bridge cpu (Dog ikke med unlocket multiplier så du kan glemme overclock)

Og så har den bedre skjermkort i 7850.

Hm den stasjonære har også ssd, det har ikke mini utgaven, og den har større harddisk 1tbvs500gb

Det der ekke noe å tenke på en gang

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ville gått den stasjonære over mini utgaven. Lettere å bygge på den senere hvis du skulle føle for det.

Den har også ivy bridge cpu (Dog ikke med unlocket multiplier så du kan glemme overclock)

Hm den stasjonære har også ssd, det har ikke mini utgaven, og den har større harddisk 1tbvs500gb

Ser ut som at jeg "missa" på denne maskinen, har noen tips til en lignende maskin jeg bør skaffe meg til ca samme pris?

Lenke til kommentar

Hei,

Demovaren viste seg å være ødelagt og jeg lurer på om http://www.komplett.....aspx?sku=10638 er et godt kjøp? Sammenlignet med f eks http://cdon.no/elekt..._w7hp-20830516. Forbedringer man kan gjøre på oppsettene eller har de satt det bra sammen? Vil altså ikke bygge selv :p

Lenke til kommentar

Den fra CDON har en litt bedre prosessor, men har aldri sett den på lager hos de, og de har hatt den ute lenge. Ville ikke regnet med at den kommer med det første. Men maskinen fra komplett er også veldig god. Du kan jo skifte prosessoren til en 3570k for 6-700kr hvis du vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...