Taqtor Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Hadde håpet å slippe å be om hjelp her, men han nå googlet og klødd meg i hodet hele dagen. Jeg er ikke noen ekspert på slike ting, så derfor kryper jeg til korset. Problemet mitt er at jeg ikke lenger klarer å skrive inn tegn med aksenter (f.eks "é") ved å bruke Alt Gr. Hvis jeg forsøker å skrive vanlig E med aksent blir det bare "´´e". Hvis jeg forsøker å skrive "ö" blir det til "¨¨o". Dette har skjedd plutselig, og påvirker tekst som jeg prøver å skrive i nettleser og tekstbehandler (Open Office Writer). Hvis jeg forsøker å skrive i Notisblokk så fungerer alt som normalt. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Fjern unødvendig installert tastatur. Du finner det på denne måten i engelsk Vista/7: Open Regional and Language Options by clicking the Start button, clicking Control Panel, clicking Clock, Language, and Region, and then clicking Regional and Language Options. Click the Keyboards and Languages tab, and then click Change keyboards. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå