bjaa Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hei! Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg et Lian Lie kabinett nå, men er litt usikker på hvilken jeg skal kjøpe... De har så mange av de og jeg blir litt forvirra, har lest en del tester på overklokking.no, og det ser veldig positivt ut.. Jeg skal bruke ca 1500 kroner på det og det skal være midi size... den bør ha enn 3-4 vifte plasser... Hvordan ser Aluminiums "fargen" ut? Vurderer den litt, viss den ikke er sånn gammeldags hvit... Og angående den utrekkbare hovedkort plata, er den noe bra og ha, eller er den skranglete? ps. drar mye på lan o.l Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 denne er ganske billig og bra... Den koster 1200kr, og har plass til 7/8(!) HD! Med den prisen kan du sikkert legge på et vindu hvis du vil... svart, men eldre versjon Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Dette Edit: LIAN LI Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvis du har lyst til å sitte igjen med litt penger etterpå: PC602USB Dette har ikke uttagbart hovedkortbrett, men er ellers som de andre. To 80mm-vifter i front og en bak (alle viftene følger med). Du har 5 interne og 3 eksterne 3 1/2"-brønner, noe som betyr totalt 8 disker hvis du ikke har diskettstasjon. I tillegg har du fire 5 1/4"-brønner. Fint kabinett. Anbefales :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Er litt forvirra nå Det står litt mellom disse: Lian Li PC65USB Lian Li PC6085 og denne (ps. ikke le!) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...NR=PC6010W658AB angående denne site, er det plastikk front på den? Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Lian Li PC6099B Smooth! Synes dette er i en klasse for seg selv, men med tanke på prisen og leveringsdatoen er det vel ikke aktuelt. Av de 3 du nevnte, likte jeg det første best. :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 og denne (ps. ikke le!)http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...NR=PC6010W658AB Du mener da ikke serriøst at du skal ha akvarie-utgaven? lmao Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Lian Li PC6099B Smooth! Synes dette er i en klasse for seg selv, men med tanke på prisen og leveringsdatoen er det vel ikke aktuelt. Av de 3 du nevnte, likte jeg det første best. :wink: Den var fin den, viss de får den inn innen en uke, så vurderer jeg den sterkt! kan sikkert ta "budsjettet" litt Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Anbefaler Lian Li PC60USB/PC61USB. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Anbefaler Lian Li PC60USB/PC61USB. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg kjøpte {url=http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6099B]dette[/url], og har ikke angret på det et eneste sekund. Meget bra og stilfult kabinett. De har det dessverre ikke inne på microplex... LianLi har kabinetter i en klasse for seg selv. MEGET gode kabinetter må jeg si. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Lurer på å kasnje bare kjøpe Lian Lie PC7 USB, men kommer jeg til å angre på at det ikke har utrekkbart hovedkort? Sparer jo endel penger, som kan gå til kjøp av vifte styring ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå