Frobe Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) Har ennå første generasjon RX100, og jeg tror den vesken du refererer til over ikke har nok tykkelse. Vet ikke om senere utgaver er tynnere, dog. Jeg har et litt tykkere MkII, og det passer perfekt i Hama 60L. Sjekket også med en ubrukt veske for å være helt sikker. Panasonic TZ70 er litt tynnere og lengre, det passer ikke og må ha en lengre veske enn 60L. Når jeg tenker meg om så har jeg også sett en variant kalt Hama Thumb 60L med kileformet nedpressing i lokket. Den er litt trangere, men passer fint til Fuji XQ1 selv med en pusseklut i innerlommen. Pelicase 1010 Micro ser ut som originalen til en boks jeg kjøpte på Biltema for under hundrelappen. Den var merket varenummer 49-508 (perfekt for RX100 MKII + pusseklut), men nå finner jeg bare 49-507 på nettbutikken, uten noen oppgitt størrelse. Mulig denne er lengre og flatere og passer for mobil?: http://www.biltema.no/no/Fritid/Friluftsliv/Klar-og-beskyttende-utstyr/Vanntett-og-stotsikker-boks-2000032621/ Endret 8. januar 2018 av Frobe Lenke til kommentar
sorgmunter Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 (endret) Har ennå ikke mottatt hverken kamera eller PeliCase. Men målene skal være (etter produktopplysninger på nettet): Kamera - 102 x 58 x 38 mm PeliCase - 111 x 73 x 43 (innvendige mål) Edit: størresesangivelsen på fonter er jo helt hinsides! Måtte opp i Arial 18! Endret 8. januar 2018 av sorgmunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå