Harald Gjerholm Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Høyt og luftig 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Ja du sa det selv Harald ; litt røft i fullversjon..trærne blir litt som "grønn vatt" Men jeg liker bildene, så gleder meg til du er ute igjen Ønsker deg en fin helg . Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Takk for kommentaren. Blir nok bedre i HDR, varmt kveldslys og per stativ tenker jeg. God helg til deg også-imorgen er det spådd 50mm- hurra det er bra det ikke blir for tørt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Skikkelig fargerikt og fine oversiktsbilder... ! Der har du nok funnet et godt utgangspunkt for framtidige "arbeider"! Skal bli kjekt å se fortsettelsen også! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Mange takk Smort. Her er ikke dramatiske fjell og fjorder, bare en snildt landskap, men man tager det man haver som det heter. Det blir nok litt utfording på kvelden når mørket senker seg i dalen, men det er jo en utfording. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Grønt og fint her-blur vekk traktor spora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg