osse-mon waits for alice Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Demomter det helt..La tastene sitte på...ta ut all elektroniken rens den med elektro cleaner vist det er øl på den..dytt resten i oppvaskemaskinen,ta det ut før tørke programet starter...la det tørke og monter det igjen...Har et gammelt vanlig tastatur selv og har hatt det et par ganger i maskinen til vask..funker utmerket... Dette er måten å gjøre det på... Uten tvil Lenke til kommentar
chil Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 jeg hadde det tastaturet jeg fikk med til min 266hmz celeron cpu som jeg kjøpte til komfen for 10000 dog me 17t skjerm... jeg mistet et glass vann ned mellom sprekkene og alt ble vekke og bare lå nedi tastaturet.. morro tenke jeg.. jeg elsket det tastaturet så det jeg gjorde var å legge det til tørk men når jeg feks trykket på t ble 2-3 taster trykket inn.. ikke morro tenke jeg.. så konklusjon ikke mist væske på/i tastaturer Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 appelsinbrus er verst!!! Helt klart!! Tastaturet som serveren krever å ha plugget inn fikk en dose av det, sånt fint et med delt mellomromstast... sinsykt irriterende!!! Nå virker det ikke 1/20 booter... siiiiinnsykt irriterende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå