Terje Solfugl Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Skrik Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Flott at du har fått skarphet helt fra øyet til nebbspissen. Mange muligheter med vidvinkel/kort tele på den måten. Tøft bilde. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Som vanlig topp skarphet og teknisk kvalitet. Men du hadde egentlig ikke behøvd å legge ut absolutt "alle pixlene". Det blir lett mye scrolling også på de største skjermene med de største oppløsningene. Så min anbefaling er ca 2500 pixler i lengderetningen. Da ser også bildet finere ut i maks størrelse. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Likte spesiellt godt versjon 2, men versjon 1 er også en fulltreffer. En opplevelse å kunne zoome seg inn i gapet på måken. Skarpheten og farvegjengivelsen er noe å strekke seg etter. Liker den rene mørke blåfarven som fremhever det rene hvite måkehodet på en førsteklasses måte Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Tusen takk til alle som har kommentert bildet til nå . Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Er såpass ny jeg her, så måtte ta en titt på bildene dine. Skal si du har fått en kontakt med den måken som jeg ikke hadde trodd var mulig! (regner med det er samme måken som sitter på skulderen din på andre bilder). Helt rå skarphet også på dette (og andre bilder hos deg) Og flotte farger. Uten tvil ett flott bilde Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Er ikke så mye å si her, dette gjør du så bra det kan gjøres. Du har en støvflekk som lett kan fikses. Vet ikke om det er noe å forbedre her utover det. Det at du kommer så nærme fuglene som du gjør og at du kan benytte vide brennvidder åpner for at du kan eksprimentere med å innlemme miljø i bakgrunnen om du ønsker det Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Skrik av Terje Flott modellbilde og god helg med hilsen Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Utrolig flott nærbilde - med sylskarpe detaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg