MonsterTurbine Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Hei! Har en Alienware M17x med 680m på. Noe jeg sliter med er å få GTA EFLC til å bruke 680m når jeg spiller. Går jeg inn i spillet og tar en benchmark, får jeg opp dette: Statistics Average FPS: 17.35 Duration: 32.75 sec CPU Usage: 43% System memory usage: 45% Video memory usage: 39% Graphics Settings Video Mode: 1920 x 1080 (60 Hz) Texture Quality: High Shadow Quality: High Reflection Resolution: High Water Quality: Very High Texture Filter Quality: Anisotropic x4 Night Shadows: Off View Distance: 25 Detail Distance: 31 Hardware Microsoft Windows 7 Home Premium Service Pack 1 Video Adapter: Intel® HD Graphics 4000 Video Driver version: 8.17.13.277 Audio Adapter: Høyttalere (Sound Blaster Recon3Di) Intel® Core™ i7-3610QM CPU @ 2.30GHz Den velger det integrerte skjermkortet i stedet for 680m... Og fps er jo relativt elendig. Prøvde først å høyreklikke på GTA og be den kjøre med 680m. Gikk så inn i spillet, men fortsatt var video adapter Intel 4000. Prøvde så å slå av hele 4000 og bare ha 680m på. Da klarer jeg ikke åpne GTA lenger... Kommer en error som sier så mye som "EFLC FATAL ERROR: D3D Error - Please re-boot your system". Og ja, jeg har re-bootet, men det ga ingen forskjell. Har også vært inne på Nvidia-kontrollpanel, valgt at GTA EFLC skal bruke 680m, men fortsatt står det Intel HD Graphics 4000 på benchmarken og fps-en ligger og koser seg på rundt 17.. -___________- Noen som har noen idé til what to do? Hadde jeg satt stor pris på! Endret 27. juli 2012 av Norwegianzin Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 Kan du ikke deaktivere integrert skjermkort med en FN+F*-kombo? Det går ihvertfall på en kompis av meg sin M17x med 7970M Ellers bør du merke deg at de nyere GTA-spillene er konsollporter av verste slag og det krever et virkelig beist av en maskin for å klare høye innstillinger der. Lenke til kommentar
MonsterTurbine Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Kan du ikke deaktivere integrert skjermkort med en FN+F*-kombo? Det går ihvertfall på en kompis av meg sin M17x med 7970M Ellers bør du merke deg at de nyere GTA-spillene er konsollporter av verste slag og det krever et virkelig beist av en maskin for å klare høye innstillinger der. Jo, det var visst det. Haha, takk for tipset, Arni! Ja, det er jeg klar over. Syns likevel med alt på de høyeste settingsene og fps på rundt 50 er akseptabelt å spille på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå