Raude Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Ikke lesbar lenger Endret 31. juli 2012 av Kestutik Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Gjør det slutt nå, blir bare vanskeligere senere. 2 Lenke til kommentar
Raude Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Ikke lesbar lenger Endret 31. juli 2012 av Kestutik Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jenter som drikker og mister kontrollen har ihvertfall ikke jeg noe respekt for. Har selv en eks som alltid unnskyldte på alkoholen om noe skjedde, hun flørtet med gutter og kysset med folk når hun drakk. Endte med at hun knulla en kar på fylla et års tid etter vi var blitt sammen. Desverre så jeg først da at hun ikke var noe å samle på, og gjor det slutt. 2 Lenke til kommentar
Raude Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Ikke lesbar lenger Endret 31. juli 2012 av Kestutik Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Det er vanskelig å vite hva du burde gjøre, men slik utagerende atferd i fylla kan(pleier ofte å) være et symptom på underliggende problemer. Enkelte folk som har det vondt med seg selv "liker" ofte å gjøre vondt mot andre. Terapi er en utvei hvis, og bare hvis, hun vil la seg behandle. Slike problemer kan dog ta flere år å fikse opp i, så jeg er ikke veldig optimistisk på vegne av forholdet deres Edit: Leif Endret 27. juli 2012 av logaritmemannen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Det høres ut for meg som at jenta trenger kyndig hjelp - både for drikkingen, og kanskje for noe uforløst i følelseslivet?! Jenter som eks. har opplevd seksuelle overgrep i oppveksten, kan finne på å oppføre seg merkelig og utfordrende/utagerende, spesielt når rusmidler er med i bildet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Ofte er det bedre å beholde selvrespekten. Den dagen du finner deg ei jente som du stoler 100% på vil du aldri angre på det valget du tok. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Virker som om hun bare oppfører seg som 17åringer som regel gjør. Jeg vil anta at dere ble sammen da hun var 16? Jeg vil påstå at problemet er at hun er altfor ung for deg. Du syns hun er utagerende og ''rar'' nå? Vent til russetiden kommer.. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Ikke lesbar lenger Endret 31. juli 2012 av Kestutik Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Problemet er at jeg elsker henne så innmari mye, det er veldig vanskelig for meg å ikke tilgi henne. Hun er veldig pen, flink på skolen, smart. Men når hun er full så er hun et annet menneske. Altså jeg nevnte ikke at hun drikker ikke ofte og hun lovte å slutte å drikke bare jeg tilgir henne Da får du bare tilgi henne. Lykke til neste gang hun drikker. Og til informasjon vil hun etter alt å dømme også være utro i edru tilstand, det er bare et spørsmål om tid. At hun skylder på fylla er bare et latterlig forsøk på å bortforklare hva hun har gjort. 1 Lenke til kommentar
Raude Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Ikke lesbar lenger Endret 31. juli 2012 av Kestutik Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Drikker du nok øl så blir du full.. det er ikke sterke saker.. dette virker som bortforklaringer. Hvis hun virkelig har ett problem med alkohol så burde hun jo holde seg unna det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Problemet er at jeg elsker henne så innmari mye, det er veldig vanskelig for meg å ikke tilgi henne. Hun er veldig pen, flink på skolen, smart. Men når hun er full så er hun et annet menneske. Altså jeg nevnte ikke at hun drikker ikke ofte og hun lovte å slutte å drikke bare jeg tilgir henne Da får du bare tilgi henne. Lykke til neste gang hun drikker. Og til informasjon vil hun etter alt å dømme også være utro i edru tilstand, det er bare et spørsmål om tid. At hun skylder på fylla er bare et latterlig forsøk på å bortforklare hva hun har gjort. Jeg gir henne en sjanse, vi får se om hun skal bruke den fornuftig eller ikke. Kanskje det er et dårlig valg av meg men sånt er livet når du elsker noen. Jeg fikk vite at ekte faren hennes var alkoholiker siden hun boren sammen med sin mor og stefar. Men som nevnt tidligere så drikker hun ikke ofte men når hun begynner å drikke så blir hun aldri mett. Hun lovte å ikke drikke sterke drikker, vi får se takker for svar Du kommer uansett aldri til å stole på henne igjen, uansett hvor mye du tror at du vil det. Fikk vite at faren hennes var alkoholiker? Hva har det med saken å gjøre? At det ligger i genene hennes? Det virker som du gjør det meste for å lure deg selv. 2 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Vel, det høres smått idiotisk/barnslig ut at hun "rømmer", når du prøver å ta en alvorsprat med henne. Du får prøve å ta opp dette problemet når dere begge er edru. Mitt forslag er å fortelle henne at du ikke aksepterer slik oppførsel, og at hvis hun skal være med deg å drikke med vennene dine - så får hun se til seg å la være innta de mengder alkohol hun har gjort tidligere. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Stenger denne da førsteposten er ødelagt.. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg