eternal darkness^ Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Bedre med 2x80 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Offtopic: Bare et lite tips før en moderator sletter tråden, gjør noe med topicen. Den strider imot retningslinjene på forumet. Kutt spørsmålstegnene. Vel over til spørsmålet ditt. Om det er bedre med 2x80GB enn 1x160Gb. Det spørsmålet må du nesten svare på selv. Eneste fordelen med 2x80GB jeg ser er RAID. Om du skal kjøre de i RAID så er det klart en fordel (dog riskene med RAID). Hvis ikke så ser jeg ikke vitsen med 2x80GB. For det første så vil de koste mer enn en 160GB også vil bråke ørlite mer. (Spørs om du bryr deg om dette da)For det andre så sparer du jo også plass i kabinettet hvis du har plassmangel med 1x160GB Men noe som jeg ser som en liten med fordel med 2x80 er hvis du ikke kjører de i RAID, så slipper du å miste alt hvis harddisken skulle crashe som du kan oppleve hvis du kjøper en 160GB. Sett fra ytelses øyne så tror jeg du får høyere ytelse med en 160GB enn med 2x80Gb (fortsatt hvis du ikke kjører de i RAID da). Men jeg er ikke helt sikker på dette. Spørs hvordan du bygger pc'en din opp med partisjoner osv. Men jeg er en person som går etter det som yter mest for pengene og 1x160GB vil bli billigere enn 2x80GB. (Hvertfall der jeg kjøper mitt utstyr) Alt i alt, det er ditt valg. Gjør det som passer deg best. EDIT: Etter å ha lest dine andre "innlegg" og hvor du har postet denne tråden er jeg fristet til å slette dette innlegget. Men for en eller annen grunn får jeg ikke til dette. Så beklager moderator for at jeg postet i en helt håpløs tråd. Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 TOTALT feilpostet - dessuten er det dårlig bruk av emnefeltet. Tråden stenges. Bamsefar: alt i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg