Sander92 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Akkurat kjøpt meg The Secret World og fått lastet dette ned. De fleste jeg kjenner som pleide å game, enten gamer altfor lite eller ikke i det hele tatt. Derfor tenkte jeg å se om det var noen her som er interessert i å ta inn en newbie i guildet sitt eller cabelet som det heter her, eller bare spille sammen. Er helt ny i TSW så har sikkert mer en nokk av spørsmål, dessverre Har noe experience fra andre MMO's, som WoW, AoC og SWTOR som jeg kommer på i farten, er flere men det er disse jeg spillte mest. Ser ikke etter noe hardcore guild, foretrekker en gjeng som er laid back og bryr seg mer om å ha det morro framfor å være bedre enn andre i et spill. Jeg liker PvP veldi godt, men vet ikke hvordan dette er i TSW enda så vet ikke om jeg kommer til å gjøre PvE eller PvP, kommer til å gjøre begge men mest sannsynligvis den ene en god del mer en den andre. Altså er jeg ganske 'casual'. Dette betyr ikke at jeg nødvendigvis gamer lite, det kommer helt ann på hvor godt jeg liker spillet. Har mic og hva det skulle trenges av VoIP program. Bryr meg lite om faction eller server, lager der ting skjer Legg meg til på skype hvis du vil ha kontakt: sanderv92 Eller legg inn server og navn her, så tar jeg kontakt in-game. Endret 27. juli 2012 av Sander92 Lenke til kommentar
knegg Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Eg har igrunn 2 som eg snakka mykje på skype men dei er opptatte for tida, men vi kan sikkert spele vi Legg til ingve.eilif på skype Eg er full epic og har komt långt inni spelet Lenke til kommentar
Dr.Dead Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 jeg kan sikkert bli med men jeg skal først skaffe meg det , det har vært en plan om og skaffe det lenge Lenke til kommentar
Chtuga Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 For dere som er nysjerrige, eller ønsker spille The Secret World så er dere hjertelig velkomne til å sjekke ut vår Cabal Ragnarok Vi spiller som Illuminati, og det spiller ingen stor rolle hvilken server dere er på, selv om mange av oss er på Grim server. Hvem er Ragnarok? Ragnarok er et nordisk gaming community som har eksistert i snart 10 år, og som er aktive i flere spill. Vi har per i dag aktive guilds i Anarchy-Online, World of Warcraft, StarWars - The old Republic, Planetside2, TSW og Guildwars 2. Våres medlemmer har derfor lang erfaring og kjennskap til de forskjellige spillene. Vår spillerbase har medlemmer mellom 18 og 50+ år, med en gjennomsnittsalder som nok ligger på ca 30 år. Vi streber etter å opprettholde en høy standard på våres medlemmer. Vi belønner modenhet, gode manerer og sammenhold over alt annet. Ragnarok er en familie vi alle er stolt over å representere. For å opprettholde våres tette bånd, og våres høye standard krever vi en del av våre medlemmer. Våre guildregler og recruitment krav kan synes strenge, men de er nødvendige for at vi skal sørge for at våre nye søkere passer inn og følger de standarder vi har satt. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ser det ikke er mye som har skjedd her på en stund, har nettop starta spillet spilt typ 5-6 timer inn og lurer på om det er noen andre nye som er i samme bås og gjerne vil teame opp. Spiller på Grim, er dragon om det har noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå