Dronter Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Beta koder, kun for denne helgen: 57GF-KKNN-J2NC PP9R-38NP-T7FL KH54-HTNP-BBDG RH5J-JNNP-PTEK 3NTK-B6NH-MGNF Dette er beta koder som er gitt til medlemer av klanen min, for å invitere venner og slikt til å prøve Dust. Gå til playstation store, og velg redeem code for å aktivere denne. Vennligst legg igjen ett svar her om hvilken kode du bruker, så folk slipper å bruke en kode som allerede er brukt. Og husk, dette er en ordentlig beta, ikke en demo som er det man pleier å kalle en beta på konsoller, så det du vil spille er ikke ferdig polert. Ta gjerne kontakt på PSN og hvis du vil ha litt tips og triks, PSN er Gauder. 1 Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Takker og bukker ser litt fram til og prøve dette her i helga og jeg brukte 57GF-KKNN-J2NC koden Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Nr 2 på lista var tatt. Jeg tok den nederste.... Takker :-) Lenke til kommentar
igxx Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Kan vell ikke si annet enn å takk har tatt nr 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå