arya Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Vi har en Win XP maskin i nettverket som hele tiden får opp feilmeldinger av Adobe Shockwave Player. Jeg venter enda på å høre nøyaktig hva meldingen sier men brukeren sier den inneholder flere koder. Har har den nyeste Shockwave 11.6.5.635. Før jeg får hele meldingen så kan jeg vel ikke forvente mye til svar men jeg lurte på om det er andre som har opplevd at denne versjonen kanskje ikke er så kompatibel med XP? Eller har opplevd lignende problemer? Eventuelt om en nettside der jeg kan installe er eldre versjon? jeg har prøvd å få han til å installe fra oldapps.com men han sier at når han er ferdig så har han fremdeles 11.6.5.635. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Generelt så vil jeg anbefale å avinstallere versjonen han har, og deretter fjerne mapepr og registeroppføringer knyttet til shockwave. For enkelhet skyld er det ofte enklest å avinstallere flash samtidig da flash og shockwave deler samme mapper enkelte plasser. Når alt er HELT borte, så installeres den nye fra adobe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå