Bruker-88036 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg også. Motsatt av Aetius. Kan man ikke betale med paypal så står jeg over. Bruker det også når jeg bestiller deler fra nettbutikker i USA, altså ikke bare ebay, og ikke bare småpenger.. 1 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Har brukt Paypal i årevis,og når jeg selger så vil jeg ha inn pengene på paypal før jeg sender. Enda ikke fått en eneste klage fra folk jeg har solgt til,ei heller opplevd problemer med Paypal,og kjenner mange som har fått hjelp og pengene tilbkae fra Paypal når de ble svindlet. Paypal er slik jeg ser det ganske trygt,kan ikke skjønne hvorfor noen mener noe annet? Dårlig erfaring selv kanskje. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Kjøper og selger en del selv, og driver bare med forskuddsbetaling eller personlig oppmøte. Foretrekker sistnevnte da kjøper får sjekket ut objektet og selger får sjekket at objektet blir sjekket, sånn at alt er på det rene. Oppkrav har jeg droppet helt med mindre folk forskuddsbetaler et depositum, type 500kr. Sist gang brant jeg meg på en fyr i Oslo som ikke gadd å hente pakken, så da var kamerahus + objektiv + blits utilgjengelig i litt over 3 uker, og jeg måtte betale 231+170kr for tur-retur. Det skal være sagt at jeg etterhvert har en del tilbakemeldinger på foto.no, så det er gjerne lettere for folk å forskuddsbetale enn om jeg hadde 0 tilbakemeldinger. Hadde vært fint med noe sånt på finn.no også, mye flaky folk der. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Har brukt Paypal i årevis,og når jeg selger så vil jeg ha inn pengene på paypal før jeg sender. Enda ikke fått en eneste klage fra folk jeg har solgt til,ei heller opplevd problemer med Paypal,og kjenner mange som har fått hjelp og pengene tilbkae fra Paypal når de ble svindlet. Paypal er slik jeg ser det ganske trygt,kan ikke skjønne hvorfor noen mener noe annet? Dårlig erfaring selv kanskje. Problemet med paypal er sikkerheten din som selger... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Sist gang brant jeg meg på en fyr i Oslo som ikke gadd å hente pakken, Det er vel det største ankepunktet for meg, hvis kjøper finner et tilsvarende produkt mer fordelaktig under fraktperioden kan kjøper godt finne på og ikke cashe ut pakken som er sendt. Det at man også gir kjøper et par tre dager på å tenke, noe som ikke alltid er lurt siden personer for kan skifte meninger Endret 29. juli 2012 av Nautica Lenke til kommentar
andreash Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg solgte nettopp D3S'en min for 25 lapper og han betalte forskudd til meg. Foretrekker forskudd, men sendte nettopp avgårde en Canon G1X i postoppkrav siden kjøper ville det. Men nå er jo jeg en snill gutt med bare positive tilbakemeldinger på foto.no så kanskje det hjelper litt for de som vil betale forskudd. Andreas Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Sammer erfaringer her, PayPal er ikke noe å grine på nesa av annet en at de tar seg litt godt betalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå