Laila - Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Vestlandet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Storslagen natur;) Hva med en annen brennvidde? For å få mer med av dalen. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Storslagen natur;) Hva med en annen brennvidde? For å få mer med av dalen. Takker Supert med hjelp til å se. Endret 28. juli 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Her var jeg i sommer! tar jeg ikke feil så er dette i Aurland, veien mellom Aurland, Hol. Bra bilder dette! tok noen bilder selv på dette stedet, ble ikke så vellyket. dette ble bra! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Her var jeg i sommer! tar jeg ikke feil så er dette i Aurland, veien mellom Aurland, Hol. Bra bilder dette! tok noen bilder selv på dette stedet, ble ikke så vellyket. dette ble bra! Tusen takk! Ja, jentungene var noen dager med base i Flåm. Ser av bildene dine at du har vært på samme sted. Dette er på et utsiktspunktet på veien du nevner. Det var utfordrene og lærerikt å ta bilder på turen. Med alle kontraster av fjellene med sine mørke skygger og himmelen. Ikke lett Husker du tidligere nevnte at et av bildene dine hadde et rosa eller lilla skjær på fjellet. Mange av fjellene hadde det i virkeligheten, uansett lysforhold, men i mindre eller større grad. Hadde bare lyst til å nevne det for deg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg