AnonymDiskusjon Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Hei, de siste par gangene jeg har våknet eller blitt vekket har det bært preg av panikk, desorientasjon og fortvilelse. Jeg opplever at dette skjer med kortere og kortere intervaller og merker at det er slitsomt å våkne opp når svetten siler, å ikke vite hvor man er, selv om man er og har vært edru. Den siste måneden har jeg våknet på denne måten kanskje 10 ganger oppmot det som er vanlig (kanskje 1 gang pr. mnd eller sjeldnere) Er klar over at det er vanlig å drømme at man "faller" iblant, og at man våkner idet man "treffer bakken", mens mine drømmer er noe mer voldsomme... Her er noen eksempler: -Jeg blir angrepet av et stort dyr (f. eks en bjørn) -Jeg blir knivstukket -Huset skal sprenges (m/ dynamitt) -Huset brenner, overtenning -Jeg blir dyttet over en kant (bygning/stup) Er det noe jeg kan gjøre for å prøve å redusere disse voldsomme "våkningene"? Anonym poster: 649071ee4b127f11eb76524ffaf7948f Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Klarer du å tolke symbolikken til noen personer du har viktige relasjoner eller til hva du tenker om din egen livssituasjon og hvordan du ideelt vil være ? På meg virker som det er mye hat og hevn som går igjen i symbolikken, og dette har ofte med at man er litt sneversynt i hvordan man ser på ting. Det at dette opptrer oftere og oftere betyr vel at du burde ta drømmene mer alvorlig. Jeg ville nok vurdert hele livssituasjonen og sett på hva som trengs av forandring som du selv kan initiere ved å se annerledes på ting du før har vært fastlåst i. De oppfatningene man har trenger ikke alltid å være "riktige"i forhold til det du innert inne vet er rett. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Se mindre på action filmer tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå