internet wizard Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 trenger ny telefon, og tenker derfor på lg optimus 2x eller kansje huawie honor. eneste kravet jeg har er minst 4.0 skjerm og helst kamera med blits som kan brukest som lommelykt. hadde også vært fint om den var toalett sikker da min galaxy s i9000 endte sit liv i en sånn Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Tenkte mest på motorola sin defy + om du skal ha noe toalettsikkert. http://www.prisjakt.no/product.php?p=984874 Huawei er mye telefon for pengene, men har dårlig nettside og fortsatt endel dårlig oversatte menyer. Lg 2x har fått endel negativ omtale Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Tenkte mest på motorola sin defy + om du skal ha noe toalettsikkert. http://www.prisjakt....ct.php?p=984874 Huawei er mye telefon for pengene, men har dårlig nettside og fortsatt endel dårlig oversatte menyer. Lg 2x har fått endel negativ omtale hva for negativ omtale har den fått? jeg har lest at den er en kjempe bra telefon men med gammel og dårlig android 2.2. at android builden er gammel har ingenting og si da jeg skal flashe den til 4.0 uansett Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 da har jeg bestilt en optimus 2x og venter spent på og få den i posten! er det noe spesielt jeg burde gjøre med den utenom og legge in ics og cyanogenmod?noen som vet hvordan man overklokker den? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Mobili.no skriver at Optimus 2X ikke får Android 4.0. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Mobili.no skriver at Optimus 2X ikke får Android 4.0. big deal? installerer bare en custom ROM. no problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå