amumar Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Var innom her før snart 6mnd sidan, og fekk mange gode tips då. Den gong vart det til at eg beholdt min Acer Aspire 4937. Eg vil uansett nytte høvet til å takke dei som kom med god hjelp den gong, Takk! No føler eg at Aceren syng på siste vers, eg har tross alt hatt den i 3år og om under 1mnd sett eg meg på skulebenken igjen..so no skal/må eg ha ny pc. Så eg håper eg får ein sjanse til her inne Ønskjer: - Liten og lett, maks 14" - Helst Ivy Bridge - Dedikert skjermkort (om Intel HD3000/4000 er bra nok til Football Manager dei nest 3-4åra, så er ikkje dedikert skjermkort eit krav) - Bra batteri, type (minst) 5t. - HDMI - CD rom hadde vore kjekt, men held vel med ein ekstern. Pris: <7000,- (gjerne godt under, iom eg snart er student) har sett litt på denne http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=752411#extra fra HP, vil den duge? Uansett, eg sett opp denne tråden for å få hjelp og tips ifrå folk her inne som sitt med litt meir kunnskap enn meg, så med det vil eg sende ballen vidare til deg. Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Kan ikke uttale meg så mye om HP'en men jeg har funnet en god pc som passer det du ønsker. Denne har 10t batteri og veier 1,66Kg. Den har greit utstyr til prislappen på 5299. 6Gb RAM, 500Gb Harddisk og i5 prosessor. Graffikkortet er ikke helt på topp men det drar Fifa 12 på ultra med ~60fps. Du kan også titte innom prisjakt hvis du vil se etter andre. Lenke til kommentar
amumar Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Notert. Men den asusen, er det sandy eller ivy som sitt i den? iom ivy er rulla ut, (såpass har eg fått med meg) så vil ikkje eg kjøpe pc med utdatert prossesor. PC verka fin til mitt bruk, så den er lagt til lista. Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Notert. Men den asusen, er det sandy eller ivy som sitt i den? iom ivy er rulla ut, (såpass har eg fått med meg) så vil ikkje eg kjøpe pc med utdatert prossesor. PC verka fin til mitt bruk, så den er lagt til lista. Ser ut til at det sitter en litt gammel Sandy i den... Det var litt synd. Har du kikket innom Multicom.no? De har en del gode pc'er. Denne har da det du leter etter, men den koster derimot 7209kr... Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Leter med omtrent like kriterier. Kanskje vi bør vente til nærmere skolestart, for da kommer jo "Back to school"-kampanjene. Eller kan man like gjerne kjøpe nå? Lenke til kommentar
amumar Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Kan vere greit å vente, tilfelle dei forskjellige nettbutikkane kjem med gode tilbod sånn rett før skulestart. Men eg er uansett interessert i gode tips innanfor mine kriterier, slik eg veit kva eg eventuelt skal sjå etter når tilboda kjem. Om der finnast noken 15" i 14" "kasse", så hadde det vore knall Berre skyt inn med gode forslag folkens! Lenke til kommentar
amumar Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Hadde dette vore eit godt alternativ: http://www.multicom.no/TMP643-MG-53214G50Makk-14-WXGA-i5(IB)-3210M-4GB-500GB-DVDSM-GeForce-GT640M-1GB-WLAN-BT-HDMI-USB3e0-eSATA-W7P-64-ProDock-ACER/cat-p/c/p4935680 får vel ikkje mykje betre skjermkort til den prisen? (i 14") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå