Elgpostei Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Heisann! Jeg er egentlig en god spider-man fan, men har beklageligvis lest for lite spider-man i min tid. Og jeg vil gjerne lese alt! Jeg vil helst begynne sånn noenlunde fra begy nnelsen. Så lurte på om jeg kunne få noe hjelp av en spider-man fan der ute hvis mulig. Eller bare en som kan det Også en bra plass å kjøpe det fra Hvis det er en her som kan spider-man så lurer jeg egentlig litt på hva som egentlig finnes inne i kroppen til Peter Parker. Så nettopp den nye filmen og var stor fornøyd. Men det virket ikke som han faktisk hadde "spindelvev" inne i kroppen. Er det slik han skal være. Jeg vet jo at han opprinnelig bruker de "web shooterene", men jeg trodde jo han hadde noe inni i seg også. men uansett, setter pris på seriøse svar Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Spider-Man har originalt ikke noen organisk "web-shooter." Han har alltid brukt en syntetisk blanding, skutt fra en mekanisk greie festet på håndleddene hans. Kun i en liten periode, rett etter at Spider-Man kom ut i 2001, hadde han organiske "web-shooters." Dette ble omgjort etter et par år. Logisk sett skulle han hatt organisk spindelvev, men da måtte det også kommet ut rumpa hans. Endret 26. juli 2012 av Dragen Lenke til kommentar
Elgpostei Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Hehe, okay. Takker! Lenke til kommentar
whaley Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Feil tråd Endret 27. juli 2012 av whaley Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Har også lyst til å lese Spider-Man serien, vil også begynne fra starten. Er man nødt til å bestille fra nett, eller er det noen butikker her i Oslo som har de? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Anbefaler å bare skaffe alt digital, kjøpte hele Ultimate Spider-Man serien og en del av de nyere Amazing Spider-Man for 1$ per stykk på comixology på noen av mandag og fredags salgene de har hver uke. Leser alt på ipaden, evt andre tablets/mobiler eller websiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå