BigJackW Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hei En kompis av meg har mistet nesten alle pixelene på radio displayet i sin 728iL, og etter litt research ser det ut til at dette er en vanlig feil på mange BMWer. Ser det finnes en del diy-guider for å fikse dette, så jeg lurer på om det er noen her som har prøvd seg på dette og har noe erfaring å dele? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg har nylig skiftet kjørekomputer lge display i min A3. Ebay. Loddet og byttet selv. Ble skremt da jeg oppdaget hvor ørlite kontaktpunktene var. Vil anbefale å benytte et stort forstørrelsesglass med lys. Ble overasket over at det fungerte etterpå for å si det sånn. Jeg har nylig skiftet kjørekomputer lge display i min A3. Ebay. Loddet og byttet selv. Ble skremt da jeg oppdaget hvor ørlite kontaktpunktene var. Vil anbefale å benytte et stort forstørrelsesglass med lys. Ble overasket over at det fungerte etterpå for å si det sånn. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Åpnet radioen og det ser jo ut til å være grei skuring å bytte den kabelen. Kabelen er ikke loddet på, men det er et slags lim på flatkabelen så jeg må få tak i en ny kabel, samt en T-ende til loddebolten med et teflonbelag slik at kabelen ikke smelter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå