cossiemk1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Flott, da kjøper jeg derfra Noen som har erfaring med Judys Bilstereo ang. leveringstid? Judys pleier å være raske med leveringen, 2-4 dager som regel Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 4 dager siden jeg la inn ordre og den står fremdeles som ubehandlet. Kribler i fingrene Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 4 dager siden jeg la inn ordre og den står fremdeles som ubehandlet. Kribler i fingrene Er vel mulig de er litt i feriemodus ennå da Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Jeg som hadde håpet å ha det i hus før helga Er bare alt for vant til leveringstiden til Komplett etc Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Er i hvert fall første og siste gang jeg handler derfra, ordren står fremdeles som ny etter 1,5 uker og fikk svar på mail om at "importøren sa han skulle sende de i går". Ja vel...også fullt av skrivefeil og meget lite profesjonelt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Da var alt i hus og koblet opp, fungerer flott Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Da var alt i hus og koblet opp, fungerer flott Så bra Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Stilte den til LPF og satte det til ca 80Hz, så tok jeg og skrudde opp volumet så høyt som jeg kommer til å spille og stilte gain/sensitivity opp til det begynte å høres bra ut...circa kl. 13-14 tror jeg. Korrekt? Høres i hvert fall ganske korrekt ut Jeg fikla lenge med remoten. Forsterkeren ville ikke skru seg av, den hadde konstant 12v...så til slutt fant jeg ut at blå/hvit fra ISO på spilleren (som gikk videre ut i anlegget sammen med de andre kablene fra fabrikk, jeg bare huket på min remote i stjerne) tydeligvis fikk 12v inn ..så jeg bare kobla den vekk og da funka det bra. Jeg valgte å trekke en dedikert remotekabel (2-par, da har jeg 3 ledige tråder til fremtidig bruk), i stedet for å bruke den som satt fast på RCA. La remoten på samme side som strømkabelen og bare skjøtet med Scotchlok. Endret 14. august 2012 av TMB Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Innstillingene er gjort riktig ja, det er slik jeg også gjør det... Forklaringen din ang remoten skjønte jeg heller lite av, men så lenge remote nå går fra spiller til forsterker og det fungerer, så er det jo greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå