FluFFy- Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Når jeg åpner Trine 2 får jeg øyeblikkelig problemer med musa mi, den går rett til kanten av spillet og det er ekstremt vanskelig å få den vekk derfra. HELT umulig å spille med. Har prøvd å endre på noen instillinger uten hell. Har også tatt google til hjelp men etter å ha sett gjennom minst 50 sider har jeg enda ikke funnet noe relevant til mitt problem. Noen som har vært borti liknende og eller har noen som helst ide om hvordan å fikse det? Setter utrolig pris på hjelp, gledet meg lenge til å spille og har endelig tid Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Har ikke åpnet alle spillene mine men har nå oppdaget liknende problem med HL2. I menyen fungerer ting fint men når jeg starter spillet står karakteren og spinner og det er nesten umulig å stoppe det. Terraria vil ikke respondere på noen tastekommandoer hverken mus eller tastatur. Så tenkte det kan være greit å legge til litt info om systemet mitt. Intel i5 2500k Asus P8Z68 Hovedkort Asus radeon HD 7850 16GB ram SSD på system og spilldisk 800W PSU 2x 24" monitor Bruker MurGeeMon til å låse musa til en skjerm mens jeg spiller Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Etter jeg fant ut at det påvirket fler spill enn Trine2 gjorde jeg et nytt søk og fant et tips som funket Synergy driverne kan tydligvis kverke spillene dine, så vær obs på det! Selv om du ikke har selve programmet åpent ligger det noe i bakgrunn å kjører som, hvertfall ikke her, ikke lar seg lukke. Om noen har noe innsikt i hva dette kommer av vil jeg gjerne høre. Så nå er alt i skjønneste orden og jeg skal spille! Endret 26. juli 2012 av FluFFy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå