Da_Assassin Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hei, jeg skal motta en pakke på ca. 3-4 kg fra USA og hvor mye kommer frakten til å koste ca? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 kan ikke så mye om dette, men det blir sikkert på noen hundre. viss toll kommer i tillegg blir det enda mer. jeg vet... helt håpløst med alle avgiftene og sånn. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 http://www.usps.com/ kan ikke så mye om dette, men det blir sikkert på noen hundre. viss toll kommer i tillegg blir det enda mer. Hvorfor svarer du på posten når du ikke kan noe om emnet? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 http://www.usps.com/ kan ikke så mye om dette, men det blir sikkert på noen hundre. viss toll kommer i tillegg blir det enda mer. Hvorfor svarer du på posten når du ikke kan noe om emnet? fordi ingen andre har svart på posten og jeg vil prøve og hjelpe med det jeg kan. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 . åååååååå herregud jeg bøyer meg i støvet UP THE OWLS Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 åååååååå herregud jeg bøyer meg i støvet UP THE OWLS hva? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 åååååååå herregud jeg bøyer meg i støvet UP THE OWLS hva? din logo Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 din logo ja. det skjønte jeg . men hva med den? var det du sa positivt eller negativt ment? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 ja. det skjønte jeg . men hva med den? var det du sa positivt eller negativt ment? Up the Owls er et slagord for Sheffield Wednesday Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 ja. det skjønte jeg . men hva med den? var det du sa positivt eller negativt ment? Up the Owls er et slagord for Sheffield Wednesday joda. det også vet jeg. men er du en Owls fan? edit: sorry folkens om denne pratingen off topic. men det er ikke hver dag en møter en som kan noe om Wednesday. edit2: og til og med er en Wednesday fan! Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 joda. det også vet jeg. men er du en Owls fan? Bingo Du har nå vunnet førsteprisen på 4 poser COOP rød kaffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå