nysgjerrigper123 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hallo! Jeg er på utkikk etter et lite kamera som er så lite at de ikke ser det selv om de ser i mot det. Har dere noen forslag? Ja, jeg snakker om et type spionkamera. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Sjekk ut dealextreme eller buyincoins Lenke til kommentar
nysgjerrigper123 Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Takk! Noen forslag? Noen merker etc. som jeg vet funker? Sjekk ut dealextreme eller buyincoins Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Tviler på du finner så mange merker i kinasjappene, men heller en veldig lang beskrivelse. Det jeg har ser ut som en fjernstyrt kontroll til en bil eller noe, men finnes nok de som ser ut som knapper og denslags Lenke til kommentar
avo Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Lawmate har noen ganske fine i HD (720) hvor du kan sette på forskjellig front. Knapp, skrue etc. ...men de koster en del. Smartprodukter.no og spyshop.no selger en god del forskjellig som fungerer. Men - det spørs hva du skal bruke det til, hvor det skal brukes, settingen det skal brukes i, kvaliteten du trenger, lysforhold etc... Fortell hva du skal bruke det til, så skal jeg fortelle deg hva som fungerer. Lenke til kommentar
nysgjerrigper123 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 For å spionere på toaletter, under, i toalettet etc. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg har egentlig prøvd ut flere av løsningene fra dx.com, og noen suger skikkelig, mens noen er ganske bra. Jeg kommer ikke til å hjelpe deg med hvilke du skal velge, for å spionere på toaletter er så forkastelig at jeg håper du blir tatt. Lenke til kommentar
nysgjerrigper123 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 hahahah, men du har gjort det selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg