Makri Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) As said i emnetittelen. Jeg har et berg av t-skjorter, piqueter osv. og nå tenkte jeg å utvide singlet-stabelen min litt. Problemet er at der virker det som om man omtrent bare får kjøpt av typen treningssinglet, eller hvit/svart. Ikke interessert. Det jeg ser etter er mer typen stilige singleter i forskjellige farger og med forskjellig trykk/stil. Sånn egentlig, that's it. Eller, det jeg trenger er tips og råd til hvor jeg kan finne nevnte plagg. Takk på forhånd. OPS! Må ikke glemme: Singletskjorte som jeg nevnte. Det jeg da tenker er noe slikt noe: Den trenger jeg helst ganske kjappe tips om. Endret 26. juli 2012 av makri Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Tror ikke du finner så mye sånt her i landet, og det ligger nok en grunn i det.... Prøv her: http://www.tailorsto...rsydde-skjorter Du kan velge alternativ uten sleeve. Endret 26. juli 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Carlings har singleter med diverse prints på. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Stilig singlet? 2 Lenke til kommentar
Makri Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Yehyeh... I know. Det går forsåvidt mest i skjorter ol. hos meg, i tillegg til et utvalg t-skjorter + piqueter av diverse typer. Men, det er nå altså sånn at visse ganger så trenger man en singlet eller to. Og da KAN jeg i teorien bygge opp ett antrekk rundt en hvit/svart singlet, men går litt lei. Og har nettopp fått lønn, og ønsker meg noe nytt. Så da prøver jeg noe nytt Takk for tips, btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå