smøllj Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Pakke fra Frankrike, cirka 5 kilo, har ligget til vurdering hos Tollvesnet siden den 19. denne måneden nå. Den er fra ett firma, og inneholder egentlig ikke noe som burde gjøre at de bruker så lang tid på å sjekke den? Musikk og klær? Lenke til kommentar
Araho Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Tollvesenet er treigt, så enkelt er det. Dessverre bare sånt man må venne seg til Du kan jo alltids ta en telefon til tollvesenet og etterlyse den hvis det tar særlig lengre tid. Selv om det er lite å gjøre med at de bruker lang tid er det jo greit at de får vite at dette ikke er noe man synes særlig om ^^ Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hadde en pakke som lå inne til tollbehandling en uke. Til slutt ringte jeg Posten Kundeservice, og etter å ha blitt satt over et par ganger og sittet i til sammen 20 minutter i kø fikk jeg beskjed om at jeg måtte sende inn kvittering på kjøpet fordi "dette manglet på pakken" (forøvrig feil, akkurat samme beløp og produkt sto på deklarasjon). Dette hadde jeg ikke fått noe brev om som Posten påsto. Sendte kvittering til epostadressen jeg fikk oppgitt og to dager senere var pakken på mitt lokale postkontor. Så kan hende det faktisk er Posten som har rota og du selv må få ringt og ordnet opp i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå