asle12 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg har noen spørsmål om batteriet på iPad 3. 1. Blir batteriet skadet hvis den lader på 100% lenge? 2. Hvis jeg lader iPaden når den er på 40% blir battariet da skadet? 3. Hvis jeg bare lader iPaden opp til 80% blir battariet da skadet Med at battariet blir skadet, mener jeg at det blir fortere tomt. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg har noen spørsmål om batteriet på iPad 3. 1. Blir batteriet skadet hvis den lader på 100% lenge? 2. Hvis jeg lader iPaden når den er på 40% blir battariet da skadet? 3. Hvis jeg bare lader iPaden opp til 80% blir battariet da skadet Med at battariet blir skadet, mener jeg at det blir fortere tomt. 1. Den kan stå på 100% en stund. Men er anbefalt å bruke batteriet. Hvor lenge er det snakk om? 2. Nei, det var gamle batterier det var sånn med. Lad batteriet når det passer deg. 3. Nei. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Jeg har noen spørsmål om batteriet på iPad 3. 1. Blir batteriet skadet hvis den lader på 100% lenge? 2. Hvis jeg lader iPaden når den er på 40% blir battariet da skadet? 3. Hvis jeg bare lader iPaden opp til 80% blir battariet da skadet Med at battariet blir skadet, mener jeg at det blir fortere tomt. 1. Den kan stå på 100% en stund. Men er anbefalt å bruke batteriet. Hvor lenge er det snakk om? 2. Nei, det var gamle batterier det var sånn med. Lad batteriet når det passer deg. 3. Nei. Jeg tenker hvis den lader på 100% i ca 3-4 timer. Men takk for svar, gjelder det samme med iPhone også? Endret 29. juli 2012 av asle12 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Det gjelder alle batterier som er i moderne dingser. Ergo det gjelder alle saker og ting som er av det siste tiåret? Iallfall de siste 5 årene. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg har noen spørsmål om batteriet på iPad 3. 1. Blir batteriet skadet hvis den lader på 100% lenge? 2. Hvis jeg lader iPaden når den er på 40% blir battariet da skadet? 3. Hvis jeg bare lader iPaden opp til 80% blir battariet da skadet Med at battariet blir skadet, mener jeg at det blir fortere tomt. 1. Den kan stå på 100% en stund. Men er anbefalt å bruke batteriet. Hvor lenge er det snakk om? 2. Nei, det var gamle batterier det var sånn med. Lad batteriet når det passer deg. 3. Nei. Jeg tenker hvis den lader på 100% i ca 3-4 timer. Men takk for svar, gjelder det samme med iPhone også? 3-4 timer skal ikke være noe problem. Det går helt fint for batteriet at den står på 100 % i noen dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Her finner du info om batteriet på en iPad: http://www.apple.com/batteries/ipad.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå