DodgeThis Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hei Når jeg mottar mmsbilder fra andre får jeg bare en "liten" utgave av bildene, er det noe valg et sted hvor jeg kan velge å motta "det fulle bildet" ? Takk Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Om du lagrer bildet får du se det stort.... Lenke til kommentar
DodgeThis Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Er du sikker på det ? Det er ganske pixelert til å være fra en 4s i såfall, virker nesten som om telefonen bare drar ut miniatyrbildet ? "/ Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg får også bittesmå bilder, når de er sendt fra iphone. Men ikke fra en S2, som jeg prøvde med nå... Lenke til kommentar
DodgeThis Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Merkelig, kan det være et valg av mms oppsett på iPhonen, et valg på maks kb størrelse per mms ? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Merkelig, kan det være et valg av mms oppsett på iPhonen, et valg på maks kb størrelse per mms ? Skulle jo nesten tro det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå