trykke Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Hei. Jeg har hatt Logitech Z5500 helt siden lansering, og ønsker nå å oppgradere til noe nyere. Jeg har lite peiling på lyd, og skulle gjerne hatt hjelp til å velge et system med 5.0 eller 5.1 med receiver. Jeg bor i en blokk som er ganske lytt, og jeg spiller ikke særlig høyt. Receiveren bør minimum ha 4 HDMI inn og ha støtte for 3D (HDMI 1.4?). Jeg har sett på følgende kombinasjon til rett over prisen jeg helst ønsker betale (~6.500). Uten stativene som jeg trenger til de bakre høytalerne (ikke mulighet til å feste høytalerne til veggen) ligger prisen på ~5.300. Høytalere Harman Kardon HKTS 20 Receiver Pioneer VSX-527-K Tilbehør Ett par stativ til HKTS 20 Jeg har også vurdert et 5.0-anlegg, f.eks. denne pakken fra surround.no: Yamaha RX-V471 m/Dynavoice F-6 5.0 pakke black. I og med at jeg ikke kan nok om lyd vet jeg ikke hvor ille det er å være foruten subwoofer. All hjelp tas i mot med stor takk. Endret 26. juli 2012 av trykke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå