V. Haugen Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Mobile Review har fått kloa i en ny Sony-mobil. Sony Mint ser dagens lys Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Tror faktisk ikke jeg har likt designet til Sony Sony/ericsson sine android mobiler ennå Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 For å vere heilt ærlig, syns eg namna på telefonane til Sony er ikkje anna enn forvirrande. Stort sett alle mobilar til Sony heiter Xperia [insert random letter here], noko som har gjort det veldig vanskelig å halde kontroll på kva modellar som er topp- eller botnmodellar... Syns dei kunne ha skjerpa seg der. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Xperia P er vel ikke flaggskipet, selv om den er aluminium. Xperia S er da flaggskipet i dag. Har selv hat lyst på Xperia P, men siden den IKKE er et flaggskip så blir det ikke så mye utvikling som CM og MIUI til den, dessverre. Liker mobiler med "små" ~4" skjermer... Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Xperia P er vel ikke flaggskipet, selv om den er aluminium. Xperia S er da flaggskipet i dag. Har selv hat lyst på Xperia P, men siden den IKKE er et flaggskip så blir det ikke så mye utvikling som CM og MIUI til den, dessverre. Liker mobiler med "små" ~4" skjermer... Greit - fjernet "flaggskip"-betegnelsen Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Har lest at denne mobilen skal ha en 4.6"istedenfor nevnte 4.3". Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Tror faktisk ikke jeg har likt designet til Sony Sony/ericsson sine android mobiler ennå Synes Sony har penere design enn Sony Ericsson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg