Braindawg Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) kjøpte GTA complete pack på steam summer sale, gta 1-3, san andreas og liberty city fungerer helt fint. men når det kommer til gta iv med episodes from liberty city er det en annen sak... tok ca 2 timer å laste ned, men 2 dager å få startet spillet. problem nr.1: alle settings er låst på minimum selv om jeg lett drar det på max. problem nr.2: skal starte spillet men det krever games for windows live id, prøver med hotmail adressen min for å finne ut at den er registrert fra før... problem nr.3: skal skrive inn CD key i games for windows live, får meldingen om at den er ugyldig... fikset problem 1, 2 og delvis 3 konklusjon: games for windows live sucks! Endret 27. juli 2012 av XfsB Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 konklusjon1: games for windows live sucks! konklusjon2: GTA IV for PC er stappet med bugs Lenke til kommentar
MDD Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg fikk spilt GTA IV kun om jeg startet det uten å logge på live. Så da var det liten vits, gitt. GTA uten mulighet for å save? Nei, takk! Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg fikk spilt GTA IV kun om jeg startet det uten å logge på live. Så da var det liten vits, gitt. GTA uten mulighet for å save? Nei, takk! last ned Xliveless http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=388658 konklusjon1: games for windows live sucks! konklusjon2: GTA IV for PC er stappet med bugs merker ikke så mye til bugs, har nå endelig fått det til å fungere. litt artig med mods online da Lenke til kommentar
MDD Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Ok, takk for tipset! Det ble likevel spilt, men måtte ty til 360 og PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå