Gå til innhold

Lydløs HTPC med litt kraft

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt følgende;

Komplett:

ARCTIC MX-2 Kjølepasta 4 gram

Corsair Value DDR3 SO-DIMM 1333MHz 8GB Kit w/2x 4GB, Unbuffered, 204pin (PC10600)

Intel® Core i3-2120T Processor Socket-LGA1155, Dual Core, 2.6Ghz, 3MB, 35W, Boxed w/fan

Streacom FC8B Sort Fanless, mITX, HDD 1x 2.5”, 1x 3,5". ODD Slim slot-in left, Aluminium

Streacom IR-Reciever& Remote Control Internal IR-Reciever

Multicom:

INTEL BLKDH61AG Mini-ATX LGA1155 MB Bulk (BLKDH61AG)

ENVEON Notebook AC/DC Power Adapter Car/ Plane/ Home 11 Diffrent Plugs+USB-5V 12V/220V 90W Retail (140-163-01)

OCZ mSATA SSD 60GB Nocti Series RW:280/ 260 MB/s MLC SMART TRIM MAX IOPS:12500 (NOC-MSATA-60G)

Problemet var at Komplett har Streacom kabinett, men mangler eksterne strømforsyninger. Da falt valget på et intel kort som kan bruke "laptop strømforsyning (ekstern)" (DH61AG), som også har blitt foreslått som en kombinasjon av qtek her inne på forumet tidligere. Det ble til slutt at jeg fant både mSATA SSD disk, Enveon strømadapter og HK'et på Multicom, og bestilte der.

Har muligens en ekstra windows 7 pro x64 liggende hjemme, men skal forsøke først med Ubuntu (kvinnen gleder seg ikke til det .. hehe). Skal ta noen bilder og skrive litt når jeg skal sette alt sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Varene fra komplett kom på PickUp Point på Tiller etter 2 døgn.

Varene fra Multicom er enda ikke sendt med posten :/

Tick, tack .. Synd Komplett ikke greier å ha et bredere utvalg av varer, spesielt komponenter som fremdeles er veldig bra men som begynner å dra litt på aldra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...