bergetun Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Mulig jeg har postet dette i feil forum, i såfall beklager jeg. Har kjøpt meg 12V LED (Sokkel G4) pærer fra DX som jeg skulle bytte ut de gamle glødepærene i båten. (For å spare batteriet) Så til spørsmålet: Selv om alle spotlightene i båten er helt lik, så er det bare i enkelte av spotlightene pærene fungerer. Har prøvd å finne ut hvorfor uten å helt forstå problemet. For pæren som ikke virker i spotlight A virker fint i spotlight B. så det ikke selve pæren som er problemet. Det er jo helt vanlig 12-14V direkte fra batteri, så det skal ikke være noe omformer av noe slag. Er det noen som har vært borti dette problemet før? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg vet ikke, men kan det være dårlig kontakt? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Er LED pærene polaritertsuavhengige ? LED må tradisjonelt kobles med + og - terminal riktig, mens dette ikke var nødvendig for glødepærer. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 Thorsen : Ok, det visste jeg ikke. Skal prøve å koble om å se om det hjelper. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Any luck? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå