SelfDestructor Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Dette er en liten advarsel til de som har 3DS og har vurdert å kjøpe Monster 4x4 3D! I går så kjøpte jeg spillet fordi det så interesangt ut, og det kostet ikke all verdens på elkjøp og jeg ville ha et nytt spill til 3DS'en min. Når jeg kom hjem og satte meg ned med det så virket spillet kjempe kult! Menyene var bra, flere kjøretøy å velge imellom og alt gikk ekstremt glatt... MEN SÅ! Når jeg hadde valgt første bane og skulle komme i gang med kjøringen så la jeg merke til at "fly by" kameraet hakket veldig. Jeg trodde det var dårlig programering bare, så jeg hoppet over det og kom i gang med racet. Det første som skjedde var at 3DS'en hang seg i et halvt sekund, så plutselig var monstertrucken min under bakken, så over bakken og så tok den et par "barrel rolls" før jeg ble krasjet bakifra fra en annen truck og fikk kjørt. Mens jeg kjørte så hakket bildet veldig og monstertruckene hoppet litt rundt om kring (jeg tror fysikkmotoren ikke likte at alt hakket så fælt), og å spille i 3D var bare reint ubehagelig på grunn av hakkingen. Jeg kjørte ferdig det første racet og begynte på neste. Menyene gikk fremdeles like glatt, men så begynte race nummer 2... Dette var et "destruction derby" aktig race hvor du skulle kjøre rundt og krasje i ting og andre monstertrucker. Jeg prøvde meg på det i ca 30 sekunder før jeg bare skrudde av 3DS'en min og la vekk spillet. Så i dag var jeg innom Elkjøp for å returnere det og få en ny kopi av spillet. Det kunne jo henne at det var kun det ene det var noe feil med. Så jeg forklarte hva som var feil og fikk prøve en ny kopi av spillet på 3DS'en min mens en ansatt så på. Det var like hakkete og bugget med fysikken, og han var helt enig at slik skulle det ikke være, så han skulle si ifra til leverandøren. Jeg fikk tilbake pengene mine og endte opp med Rayman Origins istedet for. Så min konklusjon er: IKKE kjøp Monster 4x4 3D! Det er noe meget feil med dette spillet som gjør det helt umulig å ha det morro eller spille det i det hele tatt! Takk for meg. SelfDestructor. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå