Krismeko Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Sommer på Sognefjell Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 vanskelig å få spennende bilder i slikt flatt lys. veien er viktig for bildet og den kommer greit inn fra hjørnet. jeg ville nok kuttet bildet i underkant slik at parkeringsplassen helt i hjørnet forsvinner... dette er et element som ødelegger balansen i bildet. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 vanskelig å få spennende bilder i slikt flatt lys. veien er viktig for bildet og den kommer greit inn fra hjørnet. jeg ville nok kuttet bildet i underkant slik at parkeringsplassen helt i hjørnet forsvinner... dette er et element som ødelegger balansen i bildet. Takk for det tipset, fotogigen. Ser det jeg også nå, at bildet blir bedre da Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Enig med GMS men i versjon 2 synes jo ikke dette..DET er et flott bilde etter min smak Lenke til kommentar
JonH Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Liker versjon to best, synes landskapsbilder vanligvis fungerer best om de kuttes litt oppe og nede. Breen i bakgrunnen er Smørstabbreen, og rundt den ligger et par topper jeg har som mål å besøke :-) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Enig med GMS men i versjon 2 synes jo ikke dette..DET er et flott bilde etter min smak Takk for det Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Liker versjon to best, synes landskapsbilder vanligvis fungerer best om de kuttes litt oppe og nede. Breen i bakgrunnen er Smørstabbreen, og rundt den ligger et par topper jeg har som mål å besøke :-) Takk for tips og info, Jon. Ønsker deg god tur på de toppene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg