jungl Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Noen som har erfaringer med denne billige mp3 spilleren? Skal brukes mest til trening. Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Fikk min i går. Er foreløpig ganske fornøyd. Det eneste å ønske seg annerledes er enda bedre ørepropper (de er ikke dårlige de som følger med - men det finnes helt klart bedre), USB 2.0 og 256MB. Den er kjempelett å bruke, og har mulighet til å sette på "Tastelås", noe som er kjekt ved trening. Det følger med halslenke,ørepropper, usb kabel (forlenger) og 3 forskjellige deksler. Enheten er ganske liten, og bruker 1 AAA batteri. Displayet er meget bra med 2 tekstlinjer + ikoner. Bakgrunnsbelysningen er diskret blå. Det er 5 forskjellige instillinger for Equalizer, så den skulle dekke de fleste behov. Kjempepluss er at den kan spille av WMA-filer! Hopp inn i oppsettet på MediaPlayeren din (under copy music) og sett kvaliteten til 64kbit. Det låter fryktelig nært cd-kvalitet. Da får du plutselig plass til en 4-5 album inne på spilleren, så slipper du å gå lei med en gang. I tillegg til å være MP3-spiller er den også en flyttbar disk (til dokumenter mm) og diktafon (hvis du skulle trenge det) Til prisen vil jeg si at den er kjempebra - har i alle fall ikke angret mitt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå