Woopfish Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 http://www.nrk.no/ny...norge/1.8258331 Noen som har sett denne? Tydligvis feil å stole på at media ville følge god presseskikk og evt. norske lover? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Bare en liten oppfordring: Vi ønsker ikke at lenker til noen kopi av denne videoen legges ut på dette forumet. Ei heller tigging om lenker. Endret 26. juli 2012 av Daskemannen 1 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg, som pårørende, er sterkt imot kringkastingsforbudet som ble lagt over store deler av rettsaken. Jeg så mye av rettsaken, og jeg har ikke helt skjønnt hvorfor informasjonen skulle sensureres. Da det var ikke noe som var av så ile at det måtte legges kringkastingsforbud over det. Jeg er av oppfattelsen at kringastingsforbudet bare har stimulert mer konspirasjonsteorier rundt det hele. -frank 4 Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Det er for å nekte ABB det han ville ha mest, nemlig en talerstol. Og for å hindre at andre med samme skrudde tanker tror dem kan gjøre noe av det samme. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Det er for å nekte ABB det han ville ha mest, nemlig en talerstol. Og for å hindre at andre med samme skrudde tanker tror dem kan gjøre noe av det samme. Problemet er at det han snakket om var ikke alvorlig nok til at det burde sensureres. Og talerstolen fikk han uansett, om ikke direkte, så har alle som deler hans ideologi gått ut i media å sagt at de er enig i hans meninger men ikke handlinger for så å summere opp hva meningene er. Så katta er ute av sekken. Og til og med her inne finner vi folk som ikker bare er enig med meningene til ABB, men og handlingene, så det har ikke akkurat gjort noe bra å sensurere. -frank 1 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Som om dette er noe overraskende egentlig...."pressen har oppført seg verdig". geees...som man lar seg lure. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Den talen har da ligget ute i over en måned? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Den talen har da ligget ute i over en måned? Alle 45 minuttene? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Den talen har da ligget ute i over en måned? Alle 45 minuttene? 46min og 34sek for å være presis. Ser nå at jeg lastet den ned 26.6, så knapt en måned. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Så...det er altså media som vil spre den:) Ironien er fantastisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Og først NÅ er det en nyhet? Hele medianorge må ha sovet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 De skriver jo at det er en privatperson som har henvendt seg til den ene bistandsadvokaten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Oppfordrer folk til å lese post nummer to i tråden. En post fjernet. Reaksjoner på moderering gjøres ikke i tråden. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Altså...Media har slengt ut manifestet hans i hytt og pine.... So what om man får se han snakke Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hva må man søke for å finne dette? Siden det ikke er lov å lenke direkte til bla. piratmateriale på forumet, men det er lov å forklare hvordan en kan finne det. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Hva må man søke for å finne dette? Siden det ikke er lov å lenke direkte til bla. piratmateriale på forumet, men det er lov å forklare hvordan en kan finne det. Mediene gir alle tips/søkeord for å finne det. Mer skal vel ikke sies før man blir økset ned. Endret 26. juli 2012 av norskgoy Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Det skal dog sies at Aftenposten har nå forsåvidt linket til hvor en finner det. Aaaah, som jeg elsker de moralske i mediene som beskytter oss sauer. Lenke til kommentar
PeterB Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Hele rettsaken var en manipulert farse. Med bunnfalskt "hensyn til pårørende" ble alt tvert i mot sensurert og formet stikk i strid med de fleste pårørendes ønsker. Men viktigere var det at alt ble sensurert og formet stikk i strid med de prinsippene for åpenhet som burde gjelde. Alt aktoratet med deres tvilsomme og ensomme første sakkyndige brydde seg om var å få Breivik stemplet som strafferettslig utilregnelig. De VIKTIGE sakene, som hans kontakter med andre, fór de med harelabb over. At mannen var tatt opp i Frimurerlosjen og hans aktiviteter der ble forbigått nesten i stillhet. At mannen er en glødende sionist med ditto kontakter ble forbigått i total stillhet. Det er uansett viktig å huske på at de ENESTE som tjener på Breivik er de som vil knuse Europa og europeisk identitet med muslimer, de facto finansdiktatur fra Bryssel og bakenforliggende USA-hegemoni. Kort sagt: jødiske organisasjoner i USA og Israel. Endret 26. juli 2012 av PeterB Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Typisk Norge at vi skal passes på. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg, som pårørende, er sterkt imot kringkastingsforbudet som ble lagt over store deler av rettsaken. Jeg så mye av rettsaken, og jeg har ikke helt skjønnt hvorfor informasjonen skulle sensureres. Da det var ikke noe som var av så ile at det måtte legges kringkastingsforbud over det. Jeg er av oppfattelsen at kringastingsforbudet bare har stimulert mer konspirasjonsteorier rundt det hele. -frank For en gangs skyld er jeg veldig enig med deg. Sensur hører ikke hjemme noe sted. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå