caspervir1 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Dette er ikke de riktige prisene fordi jeg vet at Microsoft ikke sluker pengene ut av folk som som apple gjør ipoden min kostet like mye som telefonen min gjør og telefonen min er og optimus 7 og begge kostet 1500 hverog med telefonen min fikk jeg med en Xbox og telefonen min er bedre enn ipoden min:-) Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Må også nevnes at elektronikk er generelt dyrere i Sverige. S2 gikk for 4800-5200 SEK i butikkene (altså ikke S3) . Selv om disse Surface-prisene er utålmodighetspriser, er det neppe lurt å bestille dem fra Sverige når dem først faller til korrekt utsalgspris. Skittent triks av Webhallen. De selger vel iPhone5 for 20000kr også? Lenke til kommentar
dracula Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Ikke "kjøpe", men "forhåndsbestille". Du får jo den ikke før den blir lansert uansett. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Det som er ekstra positivt er jo at de kommer til å selge Surface andre steder enn Microsoft Store slik at det er mulig for oss europere å nyte de også. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Og her har vi en offisiell uttalelse fra Webhallen: Our customers are very interested in pre-ordering these products, so we have set a high preliminary pricing for the lineup so that they may be able to pre-order them. Just to clarify, we have not received any pricing from Microsoft regarding MRSP or purchasing net cost, and any people who have booked the Surface at this high price will of course have their order adjusted before any product is shipped. So we’re not going to overcharge anyone for being an early adopter. Kilde. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Det hadde jo vært hyggelig om dere faktisk hadde grunnlag for å skrive det dere skriver FØR dere skriver det. Butikken det er snakk om har ikke lagt ut noen offisielle priser, det er forhåndsbestillingspriser som vil bli endret for de som har forhåndsbestilt når den faktiske prisen kommer. Slike priser ligger ofte vesentlig høyere enn utsalgspris. Selv butikken sier at de ikke har snøring på hva de faktisk kommer til å koste. Dette er flaut, Amobil. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Bør være standard for journalister å ta kontakt med butikken i slike saker. Når lesere gjør bedre research enn "journalisten" så er det en skam. Men tek.no nettverket har nok gått over fra å være journalister til å være bloggere en gang for alle. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Fy flate de er da dyrere enn Apple. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 God journalistikk dette ... Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Med de prisene er det vel liten sjanse for å konkurrere med noe som helst. hahahaha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå