Gå til innhold

Lenovo ThinkPad Tablet -> En blandet fornøyelse?


yngve0

Anbefalte innlegg

Jeg gikk før sommeren til anskaffelse av en Lenovo ThinkPad Tablet, fornøyelsen er delt:

 

- Tableten lades med vanlige MicroUSB plugg, dette fristet da det ble en lader mindre å holde styr på. Imidlertid krever den mere strøm enn en ordinær telefonlader lever, slik at i praksis kun originalladeren kan benyttes.

 

- Tableten kan kun lades i avslått tilstand; ved bruk med ladekabel tilkoblet opplever jeg at batterikapisiteten synket og brettet til slutt slår seg av.

 

- microUSB kontakten på brettet knakk etter et par uker, ble imidlertid fikset raskt på garanti og den virker mer robust nå. Er vist et utbredt problem.

 

- Tabletten har en fullstørrelse USB-port, hvilket fristet. Imidlertid beslaglegger tastaturdokken denne slik at denne ikke kan benyttes når brettet står i tastatur-dokken.

 

- Tabletten har fullstørrelse SD-kortleser (HVorfor? Jeg har forlengst utstyrt kamera o.l. med microSD + adapter). Imidlertid blokkerer tastatur-dokken tilgangen til denne slik at man ikke kan bytte SD-kort mens den står i dokk.

 

- Litt klompete, men god skjerm og rask respons. Mye internminne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...