yngve0 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg gikk før sommeren til anskaffelse av en Lenovo ThinkPad Tablet, fornøyelsen er delt: - Tableten lades med vanlige MicroUSB plugg, dette fristet da det ble en lader mindre å holde styr på. Imidlertid krever den mere strøm enn en ordinær telefonlader lever, slik at i praksis kun originalladeren kan benyttes. - Tableten kan kun lades i avslått tilstand; ved bruk med ladekabel tilkoblet opplever jeg at batterikapisiteten synket og brettet til slutt slår seg av. - microUSB kontakten på brettet knakk etter et par uker, ble imidlertid fikset raskt på garanti og den virker mer robust nå. Er vist et utbredt problem. - Tabletten har en fullstørrelse USB-port, hvilket fristet. Imidlertid beslaglegger tastaturdokken denne slik at denne ikke kan benyttes når brettet står i tastatur-dokken. - Tabletten har fullstørrelse SD-kortleser (HVorfor? Jeg har forlengst utstyrt kamera o.l. med microSD + adapter). Imidlertid blokkerer tastatur-dokken tilgangen til denne slik at man ikke kan bytte SD-kort mens den står i dokk. - Litt klompete, men god skjerm og rask respons. Mye internminne. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 I bedriften der jeg jobbet tidligere fikk vi inn noen slike for testing, og de ble fort tilbakelevert av både brukere og ansatte på IKT-avdelingen. De ble opplevd som trege, bortimot kun originalladeren som kunne brukes, og masse annet småplukk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå