Gå til innhold

BK: Landskap


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et fint landskap du har avbildet her. Når det gjelder kompen syns jeg avstanden mellom driftsbygningene blir veldig stor. Når jeg tar det oppi stort vrenger øynene mine seg ut til begge sider da de gjerne vil fange alt. Tror jeg vill prøve å ta en rusletur til høyre og dermed få bygningene nærmer hverandre. Dette vil jo også skape mere dybde med flere referansepunkter innover i bildet. Dette ble et langt innlegg.

Lenke til kommentar

Et fint landskap du har avbildet her. Når det gjelder kompen syns jeg avstanden mellom driftsbygningene blir veldig stor. Når jeg tar det oppi stort vrenger øynene mine seg ut til begge sider da de gjerne vil fange alt. Tror jeg vill prøve å ta en rusletur til høyre og dermed få bygningene nærmer hverandre. Dette vil jo også skape mere dybde med flere referansepunkter innover i bildet. Dette ble et langt innlegg.

 

Ser hva du mener;)..tro det eller ei,men dette er merket som utkikkspunkt i Øvre-Eiker..må le for som du ser,er det ikke rare utsikten;);)

Lenke til kommentar

Sunes dette ble tøft jeg! Og utsikten synes jeg også er åpen og fin (sammenlignet med de ofte mer trange sådanne her blant fjell o.a.)! :)

Det som "skjemmer" er vel kun den ene tilhengeren til ve. med skrot og at de kanoene til høyre kunne stått på langs..... ;) (utrolig bra å se dataljer i full størrelse hr gitt).....

 

God 4'er! :)

Lenke til kommentar

Sunes dette ble tøft jeg! Og utsikten synes jeg også er åpen og fin (sammenlignet med de ofte mer trange sådanne her blant fjell o.a.)! :)Det som "skjemmer" er vel kun den ene tilhengeren til ve. med skrot og at de kanoene til høyre kunne stått på langs..... ;) (utrolig bra å se dataljer i full størrelse hr gitt).....God 4'er! :)

 

Takker;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...