Faller Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Hei. Jeg sitter og river meg i håret. En kompis av meg har kjøpt seg ny Mac, og han skulle bruke Bootcamp Assistant for å legge inn Windows 7 på den i tillegg til Os X. Siden jeg hadde en Windows 7 iso-fil på min eksterne harddisk, ville han bruke den. Lite visste vi at OS X ville formatere hele disken for å legge noen tilleggsfiler på den. Så nå sitter jeg med en disk hvor jeg har mistet alt av backup, tidligere skolearbeid, savefiler fra spillog en rekke andre filer. Jeg ser at OS X har endret filtypen til FAT32. Den var tidligere NTFS. Begge volumene/partisjonene er borte. Hadde en som het OS, og en som het Data. Finnes det noen måte å gjenopprette hele disken på? Jeg prøvde å se på Recuva, men den finner bare 501 filer. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde mer enn som så på disken. Jeg har tenkt litt på Elkjøp sin IBAS-software, men usikker på om det faktisk funker. Tips mottas med takk. Mvh Faller Endret 26. juli 2012 av Faller Lenke til kommentar
Faller Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Ingen som har noen erfaring eller anbefalinger om noen programmer? Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå