V. Haugen Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Utvikler raser etter at 9 av 10 lastet ned spillet hans ulovlig. Pirater plyndrer App Store Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jail braking er forutsetning for pirat-apper? Og da får man alle apper gratis, eller er det som valget man har på android, tillatt installasjoner fra 'ukjente kilder' Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Så vidt jeg vet, er d ikke ulovlig å laste ned fra 3rd Party-butikker. Hvis ikke jeg tar helt feil, er det fildeling som er ulovlig, og det innebærer bare opplasting. Tidligere leste jeg i en artikkel hos dere at det heller ikke er ulovlig å Jailbreake. Det eneste var at Apple ikke var så serlig glad for det... @deep750: Når man Jailbreaker kan man som på Android installere en app via en fil (.ipa i dette tilfelle), men de fleste laster ned appen Installus. Ingenting på Appstore blir gratis. Lenke til kommentar
karantene Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Nedlasting av ulovlig utlagt materiale på Internett til privat bruk ble forbudt etter en lovending 17. juni 2005. Det har altså vært forbudt en stund nå. http://www.jusstorget.no/article.asp?Key=1&FagKey=24 Lenke til kommentar
Extra Strong Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jail braking er forutsetning for pirat-apper? Og da får man alle apper gratis, eller er det som valget man har på android, tillatt installasjoner fra 'ukjente kilder' Du er nødt til å jailbreake for å kunne installere piratvare. Men det er mer du må installere, men du kommer ikke langt uten å jailbreake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg