Gå til innhold

Ørepropper til trening, bluetooth. (Ny tråd)

Anbefalte innlegg

Er ute etter nokre (relativt) gode ørepropper til trening, både "in" og "on" er ok, men dei må vere trådløse og kunne parast med htc one x. Så vidt meg bekjent, uten å ha gått altfor grundig til verks, så betyr det at det må vere av type bluetooth.

Pris: Så billige som mogleg, men ikkje billig jalla ifrå kina.. :p

Lydkvalitet: Så lenge lyden ikkje skjerer i øyrene og eg risikerar og bli døv ved litt høgt volum, så er eg open for det meste. Eit lydbilde med terningkast 3+ og oppover helst.

-amumar-

Endret av amumar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har vel aldri brukt FM-radioen ordentlig bortsett fra en gang for å teste :)

Fungerer fint, har vel hatt dem i snart ett år nå - kjøpte opprinnelig fordi headsetutgangen til min Galaxy S2 ble ødelagt (ledning-hang-fast-skade, ikke garantisak) og har fortsatt å bruke dem med Galaxy S3.

God lyd, og det er med flere ulike gummipropper så du kan få dem til å passe bra i ørene. Du kan skippe frem og tilbake mellom låter og justere volum. Låttitler og sånn kommer ikke opp i displayet hos meg (no big deal egentlig), det tror jeg kun fungerer med Sony-telefoner. Og så kan du bruke det til telefonsamtaler såklart.

Grei batteritid - lader vel en eller to ganger i uken og jeg bruker det en time eller to neste hver eneste dag. Selve headset-delen har en standard utgang så du kan evt. koble til andre headset hvis du vil det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...