Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvorfor er det noen som ikke gir øyekontakt?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

på jobben er det en kollega som gir veldig lite øyekontakt.

hva kan være grunnen til det? jeg skjønner at dere ikke kan gi noe konkret og nøyaktig svar, men jeg lurer bare. jeg kommer ikke til å spørre kollegaen min om det, jeg er ikke bekymret, jeg lurer bare på hva som kan være galt med de som ikke gir øyekontakt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

det kan jo være at jeg og alle de andre på arbeidsplassen er hatet av denne kollegaen, jeg kan ikke utelukke det.

jeg lurer bare på hva som kan være galt med de som ikke gir øyekontakt.

Lenke til kommentar

Ser han på deg om du snakker med han? Hvis han ikke ser på deg overhode når du snakker med han, er det jo respektløst. Men noen mennesker ser ikke noe særlig på andre med mindre de snakker med de

Endret av Overdox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Ser han på deg om du snakker med han? Hvis han ikke ser på deg overhode når du snakker med han, er det jo respektløst. Men noen mennesker ser ikke noe særlig på andre med mindre de snakker med de

hvorfor er det respektløst?

Lenke til kommentar

Hvis du snakker med en, men han aldri ser på deg, syns du ikke det er respektløst?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Hvis du snakker med en, men han aldri ser på deg, syns du ikke det er respektløst?

nei. jeg ser ikke sammenhengen.

edit: men for faen da, finnes det noen lidelse som kan forklare det?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Har du store pupper? Det pleier og være enn grunn til lite øyekontakt.

Nabogutten har neppe så store pupper...

jeg skulle skrive det samme.

det kan jo hende jeg er feit og har manboobs for alt dere vet.

hvorfor har ikke autistiske personer nevneverdig mye øyekontakt? eller for å snu på det, hvorfor har normale folk øyekontakt?

Lenke til kommentar

edit: men for faen da, finnes det noen lidelse som kan forklare det?

Jo det finnes mange lidelser. Ausberger og Autisme vil begge kunne gi slike "symptomer", og det var bare to som jeg kom på på "A".

Det er faen ikke din jobb å fortelle andre at de er syke bare fordi de ikke passer inn i din stereotype!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Jeg hater øyekontakt og skjønner ikke hvorfor dette har blitt en nødvendig del av samfunnet. Det holder lenge å se i retning den du snakker med.

kan du utdype hvorfor du hater det?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...