Tuba.Titan Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hepp hva er egentlig forksjellen på disse, og hva bør brukes på en Hyundai 17" Q17A med et pov gf4 ti4200 xp som altså da har en dvi utgang Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 hepp. Du har en analog LCD-skjerm. Bruk vga kabel du Tips: bruk angreretten din, og oppgrader skjemern til en q17s. mer om DVI kabler her Lykke til Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 hmm har ikke bestilt enda, hvordan kabel skal brukes på denne da? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 hmm har ikke bestilt enda, hvordan kabel skal brukes på denne da? Den bruker du single dvi kabelen som følger med test av q17s skryte litt av meg selv her: les begge mine poster som er prioritert i skjermkort, skjermerforumet du Lykke til med din nye juvel. Har du mere direkte spørsmål så add meg på min msn Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 har desverre ikke msn Kabler inkludert 1 x VGA-kabel (dette er altså en dvi kabel? ) 1 x lydkabel 1 x USB-kabel dette er da fra psdata Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 he he. mener at det følger med fra ps data også. Er nesten 99 %sikker på det. Der jeg kjøpte min fulgte det med, og jeg mener at de som har brukt ps data også fikk med single dvi:) Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 ok takk Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 bare hyggelig. Kos deg med juvelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå