02tom Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Problemet er som følger: Kjøpte med en Crucial M4 128GB 7mm, med medfølgende kabler og klone software. Kjørte kloneprogrammet fra usb, uten feilmeldinger. Men når jeg da setter SSD disken inn, så før jeg følgende feilmelding Status: 0xc000225 Info: oppstartsvalget mislykkes fordi en forespurt enhet ikke er tilgjengelig. Kan legge til at Biosen finner hardisken, så regner med at det er noe med boot å gjøre. Putter jeg inn den originale hardisken, så fungerer den som den skal. Om noe tregt hehe Er det noen som vet om en link til W7 Home premium sp1.iso (norsk) så jeg evt kan ta en clean install med usb? Kom over en post rundt dette for noen dager siden, men finner den ikke igjen. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Google windows 7 iso ,mange Treff... Endret 25. juli 2012 av TaZ Lenke til kommentar
02tom Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 HAr gjort det, men har så langt ikke funnet norsk home premium hehe Lenke til kommentar
02tom Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Mulig den ikke eksisterer da, men noen som vet om et annet kloneprogram som funker i motsetning til det som fulgte med SSD som var Ez Gig iV? Lenke til kommentar
02tom Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Trenger litt hjelp her tydeligvis, så om noen har noen tips så setter jeg stor pris på det. Som sagt kloning fungerte ikke, da ville ikke laptopen boote med SSD`en. Jeg har en Windows 7 Prof med flere lisenser, så laget en iso ut av denne DVD`en for å legge den inn på en minne penn. Dette er er gjort nå flere ganger med 2 forskjellige programmet. Men da sier Windows 7 USB/DVD Download tool at .Iso fila ikke er gyldig tydeligvis så skal jeg ikke få min SSD inn i denne pcèn, Så akkurat nå savner jeg helt klart en dvd spiller i pcen gitt Noen som har noen kloke forslag? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Trenger litt hjelp her tydeligvis, så om noen har noen tips så setter jeg stor pris på det. Som sagt kloning fungerte ikke, da ville ikke laptopen boote med SSD`en. Jeg har en Windows 7 Prof med flere lisenser, så laget en iso ut av denne DVD`en for å legge den inn på en minne penn. Dette er er gjort nå flere ganger med 2 forskjellige programmet. Men da sier Windows 7 USB/DVD Download tool at .Iso fila ikke er gyldig tydeligvis så skal jeg ikke få min SSD inn i denne pcèn, Så akkurat nå savner jeg helt klart en dvd spiller i pcen gitt Noen som har noen kloke forslag? Jeg fant hvertfall ikke norsk W7 HP SP1 ISO, brukte den engelske til installasjonen. Den finner du nedenfor. . http://forum.notebookreview.com/windows-os-software/604187-legal-download-digitalriver-windows-7-sp1-13-languages.htmlw Lenke til kommentar
02tom Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Og den fungerte med key til norsk versjon Xtra? Lenke til kommentar
02tom Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Etter å ha brukt 4 forskjellige iso programmer, så ville endelig Windows 7 USB/DVD Download tool, akseptere iso fila. Etter det gikk alt som en lek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå