Gå til innhold

[Løst] Problemer etter bytte til SSD på Asus UX32VD

02tom

Anbefalte innlegg

Problemet er som følger:

Kjøpte med en Crucial M4 128GB 7mm, med medfølgende kabler og klone software. Kjørte kloneprogrammet fra usb, uten feilmeldinger.

Men når jeg da setter SSD disken inn, så før jeg følgende feilmelding

Status: 0xc000225

Info: oppstartsvalget mislykkes fordi en forespurt enhet ikke er tilgjengelig.

Kan legge til at Biosen finner hardisken, så regner med at det er noe med boot å gjøre.

Putter jeg inn den originale hardisken, så fungerer den som den skal. Om noe tregt hehe

Er det noen som vet om en link til W7 Home premium sp1.iso (norsk) så jeg evt kan ta en clean install med usb? Kom over en post rundt dette for noen dager siden, men finner den ikke igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp her tydeligvis, så om noen har noen tips så setter jeg stor pris på det.

Som sagt kloning fungerte ikke, da ville ikke laptopen boote med SSD`en.

Jeg har en Windows 7 Prof med flere lisenser, så laget en iso ut av denne DVD`en for å legge den inn på en minne penn. Dette er er gjort nå flere ganger med 2 forskjellige programmet. Men da sier Windows 7 USB/DVD Download tool at .Iso fila ikke er gyldig :p tydeligvis så skal jeg ikke få min SSD inn i denne pcèn,

Så akkurat nå savner jeg helt klart en dvd spiller i pcen gitt :p

Noen som har noen kloke forslag?

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her tydeligvis, så om noen har noen tips så setter jeg stor pris på det.

Som sagt kloning fungerte ikke, da ville ikke laptopen boote med SSD`en.

Jeg har en Windows 7 Prof med flere lisenser, så laget en iso ut av denne DVD`en for å legge den inn på en minne penn. Dette er er gjort nå flere ganger med 2 forskjellige programmet. Men da sier Windows 7 USB/DVD Download tool at .Iso fila ikke er gyldig :p tydeligvis så skal jeg ikke få min SSD inn i denne pcèn,

Så akkurat nå savner jeg helt klart en dvd spiller i pcen gitt :p

Noen som har noen kloke forslag?

Jeg fant hvertfall ikke norsk W7 HP SP1 ISO, brukte den engelske til installasjonen. Den finner du nedenfor.

. http://forum.notebookreview.com/windows-os-software/604187-legal-download-digitalriver-windows-7-sp1-13-languages.htmlw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...