SimonHL Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg har nettopp satt sammen en ny PC, og finner ikke en av harddiskene mine i "min datamaskin". Jeg finner den riktignok i BIOS og enhetsbehandling. Jeg bruker to SSD'er i raid som hoveddisk så operativsystemet er oppe og går. Harddisken er en Western Digital Caviar Green WD20EARS 2TB 5400rpm 64MB 3.5" SATA-2 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Kontrollpanel-system og sikkerhet-adminstrative verktøy-maskinvare- lagring Der finner du HDDen og så må du formatere og gi den en bokstav Endret 25. juli 2012 av MeaCanis 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Høyreklikk på datamaskin -> Manage -> Finn Disk Management Du vil de se disken som "Unallocated". Høyreklikk -> New space. 1 Lenke til kommentar
SimonHL Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Der fant jeg ikke stort. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Joda! Høyreklikk på Disk 1 -> New space. 1 Lenke til kommentar
SimonHL Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Jøss, det så jeg ikke Takk for hjelpen! Har ikke opplevd dette før, men virket jo nesten som det var meningen at det skulle være sånn. Pleier det å være sånn? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hadde samme problem når jeg satt sammen min stasjonære PC. SSD-disken kom automatisk opp, men min 1TB disk måtte jeg gi nytt volum/plass osv. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jøss, det så jeg ikke Takk for hjelpen! Har ikke opplevd dette før, men virket jo nesten som det var meningen at det skulle være sånn. Pleier det å være sånn? ja 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå