Elvis Plesly Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hei, har da tenkt å prøve meg på overklokking, men hvordan gjør man det? Klarer fint å overklokke skjermkort, da jeg bare laster ned et program, er det samme måte for cpu og? Og hva bør jeg tenke på når det gjelder spesifikasjonene på cpu-en (altså hva og hva jeg ikke skal ta mye eller for lite på) sånn at alt passer sammen? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hvis du allerede sliter med blåskjermer så tror jeg ikke overklokking er tingen. Hadde du overklokket skjermkortet på maskinen som blåskjermer? 1 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Hvis du allerede sliter med blåskjermer så tror jeg ikke overklokking er tingen. Hadde du overklokket skjermkortet på maskinen som blåskjermer? Nei et program, tenkte ikke å gjøre det srlv, skal få hjelp, men hadde vært fint med litt innskudd sånn at jeg forstår det vennen min gjør bedre og kanskje jeg lærer ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå